איגוד השיווק ממשיך בבחירות לא שגרתיות לתואר איש השיווק של השנה. לאחר שבשנה הקודמת הוא העניק את התואר לאלונה ברקת, השנה הוא מתרחק אפילו יותר מהגדרות מסורתיות והולך להגדרה ארטילעית יותר - "היוטיוברים".
על-פי איגוד השיווק, יוטיוב הפך להיות הטלוויזיה של דור ה-Z, ובהתאם הפכו היוטיוברים למנהלי הערוצים המובילים בקרב צעירים ואלה שמחליטים במה בני נוער יצפו בזמנם החופשי. הם יצירתיים ואחראים לכל צדדי היצירה שלהם - ומשמשים כאנשי הקריאייטיב, העריכה, ההפקה והשידור.
בהתאם החלו בשנתיים האחרונות להיווצר יותר ויותר שיתופי-פעולה בין יוטיוברים למפרסמים, שנוכחו בהשפעתם העצומה של היוטיוברים על בני הנוער וביכולתם להתאים את המסר לקהל הנכון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.