ישראל עלתה למקום ה-9 בעולם בהיקף החבילות שהוזמנו מאתר האופנה הבריטי ASOS. את הנתון חשפו השבוע נציגי הנהלת ASOS שהגיעו לביקור בישראל. הנתונים נמסרו לנציגי חברת E-POST, המפיצה הבלעדית של החבילות המגיעות לארץ.
ישראל הגיעה כאמור למקום התשיעי בעולם בכמות ההזמנות מהאתר, אחרי ארה"ב, אנגליה, רוסיה וגרמניה. הדירוג נקבע לפי כמות החבילות, ולא לפי תחשיב המשקלל את גודל האוכלוסין בכל אחת מהמדינות, כך שבאופן יחסי אפשר בהחלט להבין שאנחנו קונים המון באתר.
מדוחות שפרסמה אסוס עולה כי שיעור המכירות שלה בזירה הבינלאומית הגיע ל-35%, שהסתכמו בשנת 2017 (בתחשיב של שנה עד ל-31 באוגוסט 2017) ב-362 מיליון ליש"ט.
באתר אסוס נמכרים 87,000 מוצרים של מותגים שונים, מקומיים ובינלאומיים. בדצמבר 2017 ביקרו באתר אסוס 174 מיליון גולשים (לעומת 139 מיליון גולשים באותה התקופה ב-2016), כשהחברה מציינת 16 מיליון קונים אקטיביים רשומים - 5.4 מיליון מתוכם הם תושבי הממלכה הבריטית, ו-10.6 מיליון הם תושבי המדינות האחרות, בהן גם ישראל.
החברה מעריכה כי עד ל-31 באוגוסט 2018 (בשנה קלנדרית) המכירות לשוק האמריקאי יסתכמו ב-102.4 מיליון ליש"ט; לשוק האירופי ב-235 מיליון ליש"ט; ולשאר המדינות ב-152 מיליון ליש"ט - עם היקף מכירות של כמעט 490 מיליון ליש"ט.
חברת E-POST היא חברה-בת של חברת HFD שליחויות ולוגיסטיקה. ב-2016 העבירה ASOS את הפצת החבילות בישראל מדואר ישראל ל-E-POST באמצעות כ-400 נקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.