צמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות מאוכלסת השבוע בפרסומות שקרובות זה לזה מבחינת הנתונים. אבל דווקא התבוננות במשרדי הפרסום שלוקחים בה חלק השבוע מציגים נתון חריג: מתוך 10 הפרסומות המדורגות, חמש הן של משרד הפרסום מקאן תל-אביב: בנק לאומי, שתי פרסומות לתנובה, טורנדו וביסלי אסם.
הפרסומת של מקאן לבנק לאומי היא גם השבוע הפרסומת הזכורה ביותר, אך שיעורי הזכירות שלה נמוכים ב-53% מהממוצע החצי-שנתי העומד על כ-9%. בדירוג האהדה היא ממוקמת רביעית.
המתחרים בבנק הפועלים השקיעו השבוע משאבים לא מבוטלים בשפה הפרסומית החדשה של קמפיין הבנק, הכולל 3 פרסומות. הקמפיין, באמצעות אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע, עם השקעה כוללת של כ-1.3 מיליון שקל.
גיתם מיוצג בדירוג עם הפרסומת לסלקום tv. אודי כגן בתפקיד "משיח" צמוד בראש דירוג האהדה לקולגה מ"ארץ נהדרת" שני כהן, הממוקמת בראש דירוג האהובות עם הפרסומת ל-9 מיליון של משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 727 - גבוה בהשוואה לשבוע שעבר (631). סך התקציבים שהושקעו השבוע הוא כ-40.9 מיליון שקל - בדומה לתקציב בשבוע שעבר, שהיה 40.3 מיליון שקל.
זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.