לקוחות בזק שנזקקים לשירותים מעובדי וטכנאי החברה מקבלים תשובות שהעובדים בעיצומים ואינם מתקנים תקלות.
עובדי החברה אינם מתקנים תקלות, וזאת במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז על רקע עבודות הקבלן שמבוצעות ברשת באמצעות סלקום ופרטנר. העובדים מנסים לשמור על עצימות מתונה בעיצומים ולא להחריף את הסכסוך, אך יחד עם זאת המחלוקות אינן נפתרות והעובדים מרגישים שהרגולציה שמושתת על החברה ממשיכה להיות קיצונית והם הולכים ומאבדים את נכסי החברה במסגרת הרפורמות שמקדם משרד התקשורת.
במקביל, בקרב העובדים ישנה תחושה של אי שביעות רצון מהאופן שבו בזק מתנהלת בימים אלה, וזאת על רקע המשבר שהחברה חווה בעקבות הקשיים הפיננסיים של בעל השליטה בקבוצה שאול אלוביץ. העובדים מצפים שייעשו צעדים יותר אפקטיביים בקשר לעתידה של החברה והם תולים את האחריות לכך ברגולציה, אך לא רק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.