פרסומת אחת מתבלטת השבוע מעל הפרסומות האחרות ומובילה בכל פרמטר: הפרסומת לסלקום TV, של גיתם BBDO, היא הפרסומת הזכורה ביותר, האהובה ביותר והמושקעת ביותר.
הפרסומות של סלקום בכיכובו של אודי כגן התחילו כמשהו שעלה מהשוליים, והציבור התקשה בשלבים הראשונים לעכל את הדמות הלא שגרתית שהתמקמה בלב הפסקת הפרסומות. עם הזמן הלך ההומור של "משיח" ותפס, אבל הפרסומות שלו לא זכו בהצלחה גדולה.
את המובילות הפעם אפשר לזקוף לשני דברים: ההומור יותר פונה למיינסטרים, והפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמעיבה בדרך-כלל על שאר הפרסומות בפרמטר האהדה, נעדרת מהמסך - אם כי בשבוע שעבר סלקום התקרבה אליה מאוד.
שיעור האהדה לפרסומת דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.9%, אך שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים באופן משמעותי, כ-33%, מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%. ההשקעה בקמפיין שכולל השבוע שתי פרסומות עמדה על כ-2.1 מיליון שקל.
זכורות ואהובות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות השבוע עומד על 641 - נמוך בהשוואה לשבוע שעבר (727). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עומד על כ-42.1 מיליון שקל - גבוה בהשוואה לתקציב הכולל בשבוע שעבר (40.9 מיליון שקל).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.