חברת אאודי השיקה בישראל רשמית את הדור הרביעי והחדש של ספינת הדגל A8.
המכונית ניצבת על בסיס גלגלים ארוך יותר ומציגה שפת עיצוב חדשה ותא נוסעים מתקדם. היא מצוידת במערך מקיף למערכות בטיחות אקטיביות מבוססות חיישנים היקפיים, שכולל בין השאר מערכת סיוע לחציית צומת, מערכת למניעת התנגשות מאחור, בקרה אקטיבית לסטייה מהנתיב ומערכת לשיוט עצמאי בפקקים.
עם זאת, בשלב הראשון, היא לא מגיעה לארץ עם המערכת המתקדמת המאפשרת שיוט אוטונומי עצמאי ללא התערבות הנהג על כבישים מהירים - על בסיס טכנולוגיה של מובילאיי. זאת, בשל היעדר רגולציה מתאימה בישראל. המערכת תוצע ככל הנראה בשלב מאוחר יותר.
בשלב הראשון תוצע ה-A8 בישראל עם מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 3 ליטר, שמייצר 340 כ"ס ומצויד במערכת היברידית "קלה" שמשדרגת את החיסכון בדלק. מחיר הרכב עומד על 749 אלף שקל לדגם הבסיס ו-779 אלף שקל לגרסה הארוכה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.