כבר תקופה לא מבוטלת שבמשרד הפרסום מקאן מתרחשים שינויים משמעותיים בחלוקת התפקידים הניהוליים במשרד. עד עתה ניסה עמית משיח, מנכ"ל המשרד, לשדר כי מדובר בסך-הכול בנחישות של מקא לשים יד על כל טאלנט ראוי בשוק - אך לפחות מהשינוי שיפורט מיד נראה כי התמונה מעט יותר מורכבת.
ל"גלובס" נודע כי אלדד וינברגר, מי שכיהן מאז מינויו של משיח בתפקיד המשנה למנכ"ל בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו - הקריאייטיב - וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן.
כזכור, גיוסו של פרסמן למקאן לפני כ-3 שנים הולידה כמעט "מלחמת עולם" בתעשיית הפרסום. פרסמן שימש קודם לכן כסמנכ"ל הקריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי ונחשב למי שהייתה לו תרומה מכרעת בהקפצת המשרד לקריאייטיב דיגיטלי. במקביל גויס אלדד וינברגר, שהחזיק באותה עת בתפקיד בכיר באתר מאקו. וינברגר החזיק בעבר במקאן תפקידים ניהוליים בכירים - מנה"ל קריאטיב ראשי ומנכ"ל מקאן דיגיטל, אך חזרתו למקאן הייתה לניהול לקוח.
חשוב להדגיש כי בכל הקשור לקריאייטיב עשה מקאן ב-3 השנים קפיצה משמעותית, ואחרי שנים שנתפס כמשרד ללא שפיץ קריאטיבי אמיתי, הוא חזר להנפיק פרסומות מצליחות כגון yes ואיקאה. עם זאת, בתוך המשרד התמונה הייתה פחות ורודה: משיח אמנם אסף סביבו כוורת טאלנטים, אך לא כולם ידעו לנגן ביחד, ולא כולם התאימו ביכולותיהם לתפקידים שנתפרו למידותיהם.
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני ימים ספורים הודיע משיח על מינוי משמעותי - מינויה של שני שאול, לשעבר מנהלת מרקום בסופר-פארם, לתפקיד סמנכ"לית הלקוחות במקאן. מה שמשיח לא הודיע באותו זמן הוא שלמעשה שאול הופכת להיות הדמות הבכירה במשרד בכל הקשור לניהול לקוח, לצד מיכל פופוב, דפנה אנגל ויעל אבוקסיס; ואילו וינברגר, שהחזיק בתפקיד עד אז, זז לרוחב ונכנס חזרה למשבצת הקריאייטיב.
זמן לא רב לפני כן הודיע משיח כי למשרד מצטרף גם אור רכלבסקי, מי ששימש עד לאחרונה מנהל לפרויקטים אסטרטגיים של שטראוס קפה. רכלבסקי יכהן בתפקיד כמנהל פלנינג.
עוד נודע ל"גלובס" כי בתחום הדיגיטל מונה אדי גולדברג לתפקיד מנהל קריאייטיב וטכנולוגיה תחת ניהולו של מאור חן. גולדנברג עבד במספרמשרדי פרסום, ביניהם גיתם וזרמון-גולדמן, עבר לסאצ'י אינטראקטיב, היה שותף בסוכנות הדיגיטל GO UFO, וכשזו נסגרה חזר לענף הפרסום בתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של ענבר-מרחב.
בנוסף, סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב הבכירה, מתמנה למנהלת חדשנות קריאטיבית.
עמית משיח אישר את הידיעה. לדבריו, המהלך נוצר מהשינויים שנדרשים כיום כדי לספק את התוצר הפרסומי. "בשנתיים שעברו הוכנסו הדיגיטל והרשתות החברתיות לתוך אחריות הקריאייטיב, מה שמגדיל מאוד את העומס ואת האחריות. במקאן מטופלים מותגים בכמות שאין באף משרד אחר. הצירוף של כמות המותגים, לצד הגדלת הפעילות במחלקת הקריאייטיב, הביאה לצורך תגבור הניהול. אלדד ונדב עובדים מצוין יחד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.