גם השבוע ממשיכה הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן תל-אביב, להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות בשני הפרמטרים. הפרסומת, בכיכובה של הילדה אמילי, יורדת מעט מבחינת האהדה ביחס לשבוע שעבר, אבל היא עדיין מובילה בפער ניכר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.
מעניין לראות שגם השבוע הפרסומות ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן ממוקמת בדירוג האהדה רק במקום השלישי, אחרי הפרסומת להוט שבמקום השני. הפרסומות של כהן החזיקו במשך שבועות ארוכים במקום הראשון, ורק לעתים נדירות הייתה פרסומת שגרמה להן לרדת למקום השני. רק הזמן יעיד אם מדובר בפרסומת אחת שאינה מעידה על הכלל או שהדירוג הפחות גבוה מאותת על תחושת מיצוי.
זכורות ואהובות
קבוצת בזק (המחזיקה גם בשליטה ב-yes) עוברת ימים לא קלים, עת בעליה ומנהליה הובאו לחקירות ומעצרים. ובכל זאת, לפחות בכל הקשור להתנהלות השיווקית-פרסומית, ממשיכים בבזק לשדר עסקים כרגיל. פרט לפרסומת של yes, גם הפרסומת לבזק בינלאומי נכנסה לעשירייה, והיא גם הפרסומת המושקעת ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מקדמת את אפליקציית Cyber Kids, המתריעה מפני שיחות פוגעניות, בהשקעה המוערכת על-ידי יפעת בקרת פרסום בכ-1.8 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.