חברת לקסוס חשפה את ה-UX דור חדש של רכב כביש-שטח יוקרתי קומפקטי, שישלים מלמטה את הסדרות הקיימות של החברה.
הרכב קצר ונמוך מסדרת ה-NX, והוא יצויד במנועי טורבו-בנזין או בהנעה היברידית ובמערך מתקדם של עזרי בטיחות אקטיביים לצד יכולות קישוריות.
הרכב יושק במחצית השנייה של השנה, ומחירו בארץ, על-פי הערכות, ינוע סביב 200-240 אלף שקל כדי להתחרות באאודי Q2, ב.מ.וו X1 ודומיהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.