לקראת פורים, משרד החקלאות יצא בקמפיין חינוכי, שגם מקדם את החקלאים בישראל וגם קורא לצרכנים להיות בריאים יותר: "לרכוש משלוח מנות אחר - שיהיה בריא יותר ויחזק את החקלאות הישראלית".
ואיך לעשות את זה? במשרד החקלאות קראו "לצד השוקולד והסוכרייה על מקל, תצרפו פרי מתוק שיהפוך את המשלוח לצבעוני, מושקע ובריא".
עוד הוסיפו במשרד כי למהלך יש גם ערך תזונתי וקלורי וטענו כי "בעוד שמשלוח מנות ממוצע מכיל כ-1,300 קלוריות ויותר, משלוח מנות המכיל בעיקר פירות יכול להכיל כ-300 קלוריות בלבד".
ואולם, מסתבר כי הקמפיין לא חלחל לעובדי המשרד - ודווקא העובדים במשרד החקלאות קיבלו משלוחי מנות רשמיים הנושאים את לוגו המשרד, שמכילים שוקולדים וממתקים, ובטח שלא מכילים "בעיקר פירות". ובמה שנראה כניסיון לצאת לידי חובה, צורפו למשלוח תמרים.
ממשרד החקלאות נמסר בתגובה: "זה פשוט לא נכון. במשלוחי המנות שחולקו לעובדים היו פירות לצד ממתקים, בדיוק כפי שהמלצנו. כל דבר במידה, תמרים לצד שוקולד".
משלוח המנות של משרד החקלאות / צילום פרטי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.