שבועות ספורים לאחר שפייסבוק הודיעה על אימוץ מדיניות במסגרתה היא לא תאפשר פרסום מוצרים פיננסיים מפוקפקים,ענקית האינטרנט גוגל מיישרת קו ומודיעה על מדיניות דומה.
השבוע הודיעה גוגל כי מחודש יוני לא יתאשר פרסום של מטבעות דיגיטליים או מוצרים פיננסיים ספקולטיביים בכל הפלטפורמות שלה. המדיניות תקפה לכל רשתות הפרסום של גוגל, לרבות יוטיוב.
כפי שדיווחנו לאחרונה, בניסיון לנקות את הפיד ולהגביר את האמון הנשחק והולך של הציבור בתוכן שמספקת פייסבוק, אימצה החברה מדיניות במסגרתה לא תאפשר פרסום המקדם מוצרים פיננסיים מפוקפקים כמו אופציות בינאריות ומטבעות דיגיטליים.
משמעות ההחלטה היא אובדן הכנסות לא מבוטל בפוטנציה, מאחר שמוצרים מסוג זה, כמו גם הימורים וגיימינג, משקיעים מיליוני דולרים בפרסום באמצעים הדיגיטליים, לרבות בפייסבוק, בגלל היכולת להגיע לקהל הפוטנציאלי במסרים מפולחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.