לקח לא מעט זמן עד שהפרסומות לסלקום TV בכיכובו של הקומיקאי אודי כגן הפכו מפרסומות למיטיבי לכת בתחום ההומור לפרסומות מיינסטרים, אבל בשבועות האחרונים נדמה כי כל פרסומות של החברה בכיכובו מתקבלת באהבה. הפרסומת החדשה בסדרה, המקדמת את "סלקום - קוואטרו - חבילת תקשורת ב-215 שקל", באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת הזכורה ביותר, האהובה יותר והמושקעת ביותר השבוע.
שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-19% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%, ושיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-34% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.8%. על-פי הערכות יפעת בקרת פרסום, בקמפיין הושקעו כ-1.74 מיליון שקל.
קרוב מאוד לסלקום בדירוג האהדה נמצאת הפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. שתי הפרסומות נמצאות במדרג משל עצמן - רחוק יחסית מפרסומות אחרות שבולטות פחות מבחינת האהדה.
זכורות ואהובות
הפרסומת החדשה של טיב טעם באמצעות מקאן תל-אביב זוכה לשיעורי אהדה גבוהים יחסית בקרב הציבור החילוני - זאת למרות הבחירה הלא שגרתית להציג בקמפיין אמירה חברתית המדברת על החופש לבחור. הקמפיין מציג גוונים שונים של האוכלוסייה בישראל על רקע קולו של דוד בן-גוריון המקריא את מגילת העצמאות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 814 - עלייה בהשוואה לשבוע שעבר, אז שודרו 793 קטעי פרסום. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עומד על כ-38.1 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.