שינויי כוח-אדם באל-על: עדי הנגבי מונתה למנהלת מטה השיווק בחברת התעופה. במסגרת התפקיד יוכפפו למטה השיווק תחומי התקשורת השיווקית (מרקום), הפרסום, שירותי השיווק והאירועים של חברת אל-על, ניהול רשתות חברתיות, מחקר ואסטרטגיה, ניהול פרויקטים שיווקיים ועוד.
הנגבי (33) החלה דרכה בחברת אל-על בשנת 2008. בין השנים 2010-2014 היא מילאה מספר תפקידים באגף השיווק של אל-על בתחומי הפרסום, ה-e-commerce ופיתוח המוצר. ב-3.5 השנים האחרונות שימשה כמנהלת השיווק של חברת סאן דור.
הנגבי היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במינהל עסקים בהתמחות בשיווק, שניהם מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, והיא מצטרפת למיקי שטרסבורגר במעבר מסאן דור לחברה-האם אל-על. שטרסבורגר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל סאן דור ומונה לתפקיד סמנכ"ל המסחר של אל-על (במקומו של גונן אושיסקין שמונה למנכ"ל אל-על).
במקביל טל תאומים, ששימשה כמנהלת התקשורת השיווקית באל-על ב-8 השנים האחרונות, ביקשה לפרוש מתפקידה, ובמקומה מונתה לתפקיד גלית בירנבוים-נבון, אשר כיהנה עד כה בתפקיד מנהלת אסטרטגיה שיווקית ופיתוח המוצר. במסגרת תפקידה האחרון, בירנבוים-נבון ריכזה בין השאר את פרויקט עיצוב מטוסי הדרימליינר של החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.