אל מול מאבק רשתות האופנה בגידול בקניות האונליין, אתר בתי הכלבו הבריטי מרקס אנד ספנסר (m&s) פותח את שעריו לקהל הישראלי: בעמוד הבית של אתר האינטרנט העולמי של הרשת מוזמנים הגולשים לגלות את "האתר הישראלי החדש שלנו". האתר מציע שילוח מהיר בטווח של 3 ימים ושילוח חינם בקנייה מעל 250 שקל.
יש להניח כי הצלחת האתרים הבריטיים נקסט ואסוס בקרב הקונים הישראלים הובילה גם את מרקס אנד ספנסר לשאוף לנתח מעוגת הקניות המקוונות ההולכת וגדלה. הרשת העלתה אתר באנגלית עם מחירים שקליים לטובת הקונים מישראל.
מי שיבצע את השילוח עבור הרשת הוא דואר ישראל - הן במסגרת השילוח הרגיל והן במסגרת משלוחי האקספרס. לרשת יש מאות חנויות בכ-40 מדינות ברחבי העולם והיא מתומחרת בטווח הבינוני-גבוה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.