ענקית המסחר המקוון הבריטית אסוס דיווחה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה על שגיאת כתיב שנפלה בהדפסה על 17 אלף שקיות ניילון עם הלוגו של החברה. בציוץ שפרסמה החברה נכתב ״אוקי, 'יתכן' שהדפסנו 17,000 שקיות עם טעות דפוס. אנחנו קוראים לזה מהדורה מוגבלת״. אל הכיתוב צורפה תמונה בה מודפסת על השקית המילה Onilne, במקום המילה Online (אונליין).
הציוץ של אסוס/ צילום: שני מוזס
ככל הנראה באסוס החליטו שלא להשמיד את השקיות עם טעות הדפוס, ובחרו לנטרל את הבאזז השלילי ואת העקיצות הצפויות, באמצעות הודעה ללקוחות דרך הרשת החברתית. במקביל מפרסמת היום התקשורת הבריטית כי אסוס הינה מקום העבודה הנחשק ביותר בבריטניה לפי דירוג החברות הנחשקות של לינקדאין, לאחר שהצליחה לעקוף ברשימה ענקיות בינלאומיות כמו אמזון, אפל, ארנסט אנד יאנג ומקינזי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.