קבוצת פרטנר רוכשת את השליטה ברשת אייקונז (iconz), רשת ישראלית צעירה לאביזרי אופנה לסלולר, מתוך מטרה "להרחיב את פעילותה בישראל ובאירופה". מדובר ברשת קטנה יחסית שפועלת כיום ב-8 נקודות מכירה בלבד.
רשת אייקונז הוקמה בשנת 2015 על-ידי שגיא קופרפיש, שמכהן כיום כמנכ"ל החברה, והשותפים נתי טרבלסי ואברהם מוסיס, והיא עוסקת בשיווק קולקציות אביזרים לסלולר. הרשת משווקת מותגים בינלאומיים, בהם Chiara Ferrangi ,LAUT ,GC וכן מותג פרטי בשם miz.
בפרטנר מציינים כי ההחלטה על רכישת אייקונז התקבלה לאחר פיילוט במספר נקודות מכירה של פרטנר בקניונים מרכזיים, שהראה כי הכניסה של מוצרי אייקונז "העלתה משמעותית את מכירות המוצרים הנלווים ואת התנועה בדוכנים".
כיום רשת אייקונז מפעילה 3 סניפים עצמאיים ובנוסף פועלת ב-5 נקודות מכירה של פרטנר בקניונים. חנות הדגל שלה ממוקמת בכיכר המדינה בתל-אביב. בפרטנר מציינים כי לאחרונה הרשת החלה לפעול ביוהנסבורג שבדרום אפריקה, וכי מדובר בפעילות שתורחב בשבועות הקרובים וצפויה להיכנס לפעילות גם לערים באירופה.
מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר היום (ב'): "בכוונתנו להשתמש ביכולות ובידע של קבוצת פרטנר להרחבת הנוכחות הפיזית של אייקונז בארץ ובחו"ל. כבר בימים אלה אייקונז נמצאת בשלבים שונים של ביסוס פעילות מכירות במרכזי קניות בחו"ל, במודלים שונים של זכיינות ופעילות עצמאית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.