תחום המשלוחים החברתיים צובר תאוצה והתחרות מתחממת: חברת GETT (לשעבר גט טקסי) נכנסת לתחום המשלוחים החברתיים והיא משיקה פריסה ארצית לשירות Gett Delivery XL להעברת חבילות גדולות (עד 15 ק"ג), הקיים מזה שנתיים. השירות יכלול גם את אילת, במתכונת 24/7, כשלפי החברה זמן ההגעה ליעד עומד על 10 דקות.
Gett קוראת לנהגים פרטיים בעלי מכוניות או קטנועים להצטרף למערך השליחים "מנתוני החברה, שליחים שביצעו משלוחים במשך של 8 שעות ביום לפחות, הרוויחו למעלה מ-10,000 שקל בחודש", כך מבטיחה Gett. השירות מיועד ללקוחות עסקיים ופרטיים. מחירי המשלוחים קבועים מראש כך שמזמין השירות מקבל מראש את המחיר עם הזנת יעד השליחות. מחיר משלוח יתחיל ב-32 שקל לק"מ הראשון ו-5 שקלים לכל ק"מ נוסף, מכאן שלא מדובר בשירות זול במיוחד.
הפלטפורמה מיועדת לעסקים קטנים וגדולים שמעוניינים לבצע שירות משלוחים מהיר. את שירות Gett Delivery השיקה Gett בשנת 2015, והיא עובדת בין היתר בשיתוף-פעולה עם דואר ישראל. ההבטחה היא ששליחי Gett Delivery מגיעים לאיסוף תוך 10 דקות מרגע ההזמנה באפליקציה (ותוך חצי שעה במסגרת איסוף חבילות מהדואר).
שחר וייסר/ צילום:תמר מצפי
מנתוני החברה עולה כי מתחילת השנה גדל מספר השליחויות ביותר מ-300%, קצב הגידול עומד על כ-25% מדי חודש. לאחרונה פרסמנו ב"גלובס" כי קבוצת מאיר, יבואנית וולוו והונדה, וחברת בר שיווק והפצה השקיעו 2 מיליון דולר בסטארט-אפ GetPackage הפועל על עיקרון הכלכלה השיתופית בשירות שליחויות ארצי. עד כה גייס הסטארט-אפ 16 מיליון שקל. גט פקאג' החלה לפעול ביוני 2017 וכיום רשומים בה כ-2,500 שליחים. מגמת השליחויות הולכת ומתעצמת בין היתר לאור הקניות המקוונות ולאור הצורך באספקה מיידית לפי דרישת הצרכנים. תחרות כזו תייעל את השירות ואת המחיר עבור הצרכנים הפרטיים והעסקיים הזקוקים לשירותי משלוחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.