פורמט הסדרה הקומית הישראלית "לה פמיליה" נמכר לאחרונה לחברת התוכן ההודית Applause Entertainment. מדובר בפורמט ששייך לאולפני הרצליה ולערוץ 10, והוא יעבור כעת אדפטציה כך שיותאם לשוק ההודי.
הודו תהפוך למדינה השביעית שבה נרכשות הזכויות ליצירת אדפטציה של הסדרה, אחרי שהפורמט נמכר כבר לקנדה, איטליה, צרפת, יוון, פרו וצ'ילה.
את העסקה ביצעה חברת ההפצה ארמוזה פורמטס. סכום העסקה לא נמסר.
הסדרה, אותה יצרו דן דברת, אבי בלקין, ואוהד פרח, משודרת בארץ בערוץ 10, בכיכובם של רותם אבוהב, מריאנו אידלמן ונורמן עיסא. עד כה שודרו בערוץ שתי עונות של הסדרה המגוללת את סיפורה של משפחת גרנות, ההתמודדות שלה בניהול המשפחה והביקור השבועי שלהם אצל הפסיכולוג הזוגי, ובקרוב צפויה לעלות בו העונה השלישית.
Applause Entertainment היא חלק מחברת הענק ההודית, אדיטיה בירלה (Aditya Birla Group).
העסקה עמה היא חלק מהאסטרטגיה של אולפני הרצליה, שבבעלות תיא תקשורת הציבורית, להתמקד בפיתוח ובהפקת סדרות ופורמטים בעלי פוטנציאל מכירה ברחבי העולם ומכירות חוזרת בישראל. בין הפורמטים של החברה שנמכרו בעולם: השעשועון "כלוב הזהב" שנמכר ל-16 מדינות והשעשועונים "תראו מי שואל', ו"נראה אותך".
אפרת דרור, מנכ"לית אולפני הרצליה, מסרה: "אנו שמחים וגאים ש'לה פמיליה' האהובה, שהיא פורמט מקורי מבית היוצר שלנו, זוכה לעיבוד בינלאומי בטריטוריה משמעותית כל-כך. 'לה פמיליה' מביאה תוכן אוניברסלי, רב-דורי וקומי המוגש בפורמט ייחודי וחדשני".
עמוס נוימן, סמנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר: "התוכן הישראלי ממשיך לגרום להתעניינות גדולה בעולם, ו'לה פמיליה' היא דוגמה מעולה לכך. למכור קומדיה להפקה בעולם הוא הישג גדול, ו'לה פמיליה', שהיא קומדיה מעולה, מביאה את היכולת הישראלית לספר סיפור שיש לו ערך אוניברסלי, במעטפת הפקתית חכמה ויעילה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.