אמזון הופכת משירות לוקאלי לשירות גלובלי: אחרי חודשים ארוכים שבישראל עוסקים בשאלה האם אמזון מתעתדת להיכנס לישראל, ואם כן באיזה אופן, מסתבר שכדי להגיע לצרכן המקומי יש יותר מדרך אחת: אמש (ד') הודיעה אמזון כי היא משיקה פיצ'ר חדש לאפליקציה שלה, שיאפשר לצרכנים מכל רחבי העולם להזמין כ-45 מיליון מוצרים מקטלוג הרשת.
השירות החדש, שפותח אפשרות להזמין מוצרים מקטלוג של כ-45 מיליון פריטים המצויים בקטלוג המוצרים האמריקאי, יינתן דרך האפליקציה של אמזון ודרך האפליקציה במטבע הלקוח. השירות יינתן ב-5 שפות (אנגלית, ספרדית, סינית, גרמנית ופורטוגזית), והתשלום יתאפשר ב-25 מטבעות שונים מרחבי העולם.
רשימת המוצרים שאפשר יהיה לשלוח תוצג עם עלויות מס ושילוח מוערכות כך שלא יהיו למזמין הפתעות בלתי צפויות בחשבון הסופי. אמזון עצמה תטפל בכל שלב בשילוח הבינלאומי, לרבות השחרור מהמכס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.