חברת קוקה-קולה פרסמה היום (ג') את דוחותיה לרבעון הראשון והצליחה לעקוף את ציפיות האנליסטים. כך, הרווח למניה הסתכם ב-47 סנט, לעומת ציפיות לרווח של 46 סנט. ברבעון הקודם הרווח למניה עמד על 43 סנט.
ההכנסות עמדו על 7.6 מיליארד דולר, לעומת ציפיות של 7.34 מיליארד דולר. מדובר בירידה של 16% לעומת הרבעון המקביל, שמיוחסת למיתוג מחדש של בקבוקי השתייה. המכירות האורגניות של קוקה-קולה צמחו ב-5%.
ענקית המשקאות ציינה כי המיתוג מחדש של דיאט קולה, שפונה לדור המילניאלס, החזירו את המשקה לצמיחה החיובית בצפון אמריקה. הצמיחה של מותג המים המינרליים Dasani ומותג המים המוגזים Smartwater הייתה דו-ספרותית ברבעון הראשון של השנה. מותג המים המוגזים Topo Chico sparkling, שנרכש לאחרונה, הציג צמיחה של יותר מ-30% בארה"ב. באירופה, קוקה-קולה השיקה בהצלחה את משקה הפיוז טי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.