פייסבוק דיווחה הערב (ד') על תוצאות הרבעון הראשון של 2018, עם הכנסות שעקפו באופן ניכר את ציפיות האנליסטים. החברה רשמה רווח של 1.69 דולר למניה, כשהציפיות היו לרווח של 1.35 דולר למניה. הכנסות החברה עמדו על 11.97 מיליארד דולר, בעוד שהאנליסטים צפו לה הכנסות של 11.4 מיליארד דולר.
מספר המשתמשים היומיים הפעילים של הרשת החברתית ברבעון זה היה 1.45 מיליארד, עם 2.2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש - שני הנתונים בהתאם לציפיות האנליסטים. פייסבוק הוסיפה 70 מיליון משתמשים פעילים בחודש מאז הרבעון האחרון של 2017, אז עמד הנתון על 2.13 מיליארד - עלייה של 13% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
ברבעון הראשון של 2017, פייסבוק דיווחה על רווח של 1.04 דולר למנייה והכנסות של 8.03 מיליארד דולר, כך שהכנסותיה עלו ב-50% ברבעון האחרון בהשוואה ללפני שנה. הרווח של החברה ברבעון הנוכחי הוא 4.98 מיליארד דולר, לעומת 3.06 מיליארד דולר ברבעון הראשון של שנה שעברה - עלייה של 63%.
בנוסף, ההכנסות של פייסבוק ממודעות בסלולר מהוות כעת 91% מהכנסותיה, ומספר העובדים שלה עלה ב-48% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ועומד כעת על 27,742 אנשים.
התוצאות הכספיות האלה משקפות עבור המשקיעים סימנים מוקדמים לדרך בה החברה התמודדה עם משבר קיימברידג' אנליטיקה, במהלכו דלפו פרטים על 87 מיליון משתמשי פייסבוק לחברת הייעוץ הפוליטי הבריטית, כך שהתוצאות מעודדות מאוד עבור פייסבוק ומראות כי מפרסמים לא נרתעו מהפרשה.
מנכ"ל החברה מארק צוקרבג אמר כי "למרות שאנחנו מתמודדים עם אתגרים חשובים, הקהילה והעסק שלנו מראים התחלה חזקה לשנת 2018. אנחנו מאמצים נקודת מבט רחבה יותר לגבי האחריות שלנו ומשקיעים כדי לוודא שהשירותים שלנו משמשים למטרות טובות. אבל אנחנו גם צריכים להמשיך לבנות כלים חדשים כדי לעזור לאנשים להתחבר, לחזק את הקהילות שלנו, ולגרום לאנשים בעולם להיות קרובים יותר זה לזה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.