בעוד שהאוצר מתבלט על עתיד המס על רכבי יוקרה, וחצי מדינה תקועה בפקקים. ממשיכות לנחות בישראל נציגות של עילית מכוניות הספורט האקזוטיות מעולם. היום מסרה חברת אורכיד, יבואנית פורשה, מכונית ראשונה מדגם פורשה 911 GT3 -RS ללקוח ישראלי. המכונית כוללת בתוכה טכנולוגיות מעולם מירוצי המסלול והיא אחת המהירות ביותר, שמייצרת פורשה באופן סדרתי. יש לה מנוע אטמוספרי (ללא טורבו) בנפח 4 ליטר, שמייצר 520 כ"ס ומשקל עצמי נמוך מאד. היא מסוגלת להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות ולהגיע ל-312 קמ"ש. מחיר המחירון שלה מתקרב ל-3 מיליון שקל.
במקביל נחתה בימים האחרונים בנמל אשדוד מכונית ספורט אקזוטית ראשונה מדגם "מקלארן 720S ", שיובאה בייבוא אישי. בגרסה הסדרתית היא מצוידת במנוע V8 טורבו בנפח 4 ליטר, שמייצר 720 כ"ס ומסוגל להאיץ את המכונית מאפס ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות ולהגיע ל-341 קמ"ש - מה שהופך אותה למכונית הסדרתית המהירה בישראל. יש לה שלדת סיבי פחמן מתקדמת, דלתות מתרוממות ומערכת אווירודינמית נשלטת אלקטרונית. מחירה כ-285 אלף דולר לפני מיסים ותוספות, מה שמעלה את מחירה כולל מסים בישראל אל מעבר ל-3 מיליון שקל.
ואילו חברת "מאיר" יבואנית הונדה, ייבאה השבוע לישראל מכונית ספורט אקזוטית מדגם הונדה NSX החדשה. זוהי מכונית ספורט אקזוטית היברידית, שמשלבת בין מנוע V6 טובו לשני מנועים חשמליים, שמניעים את כל הגלגלים. ההספק הכולל הוא 581 כ"ס ולמכונית יש גם שליטה אלקטרונית במתלים, אווירודינמיקה אקטיבית ומערכת בקרה חכמה. מחירה בארצות הברית כ-180 אלף דולר מה שעשוי להביא תא מחירה אחרי מס בישראל לכ-2 מיליון שקל. בשלב זה אין כוונה לשווק אותה בישראל בצורה סדירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.