אפקט מעבר המועדון של שופרסל: רשת סופר-פארם חידשה את ההסכם שלה במועדון לייף סטייל עם חברת כרטיסי האשראי ישראכרט.
לפי ההערכות, ההסכם, שנחתם ל-7 השנים הקרובות, כלל שיפור בצד המסחרי לטובת סופר-פארם. הסיבה לכך היא המעבר שעשתה רשת שופרסל מלאומי קארד לכאל בשנה שעברה תוך שיפורים התנאים. מעבר זה גרם לגלי הדף בשוק המועדונים החוץ-בנקאיים ולשיפור בהסכמים נוספים לטובת הרשתות על חשבון חברת כרטיסי האשראי.
מועדון לייף סטייל הוא אחד הגדולים בשוק הכרטיסים החוץ-בנקאיים. לפי סופר-פארם, מועדון האשראי של הרשת מונה כ-550 אלף לקוחות. כ-22% מהמחזור של קמעונאית הפארם, שהסתכם ב-2017 בכ-4.7 מיליארד שקל, מגיע מכרטיסי לקוחות לייף סטייל, קרי קרוב למיליארד שקל.
בשל חשיבות המועדון, ישראכרט התגמשה והלכה לקראת רשת סופר-פארם על-מנת שלא לאבד את השותפות. מהלך דומה ביצעה החברה באחרונה עם רשת רמי לוי כשחידשה את השותפות תוך שיפור התנאים לרשת.
ישראכרט שבשליטת בנק הפועלים נמצאת על המדף וצפויה להימכר בשנתיים הקרובות בעקבות חוק שטרום. גם בסופר-פארם חלק ממניות החברה נמצאות על המדף. בנק לאומי ובנק דיסקונט, המחזיקים החזקות מיעוט ברשת, מחפשים למכור אותן מזה זמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.