רגע לפני ההודעה על מכירת פרוטרום התראיין המנכ"ל אורי יהודאי ל"כיסא מנהלים" - הפודקאסט החדש של "גלובס", במסגרתו מנכ"לים של חברות ציבוריות מתראיינים על עבודתם, מצב החברות ועתידן.
פרוטרום היא דוגמא מצויינת לחברה שיישמה נכון מדיניות צמיחה באמצעות רכישות. בשנות ה-90 היא החלה את הפעילות שלה עם מחזור של כ-3 מיליון דולר, והיום היא כבר עומדת על 1.3 מיליארד דולר - עם צפי מכירות הגבוה מ-2 מיליארד דולר בעוד כשלוש שנים. את האסטרטגיה המוצלחת הזו הנחיל בחברה אורי יהודאי.
אורי יהודאי, פרוטרום / כיסא מנהלים
בפודקאסט אנחנו משוחחים על האסטרטגיה המוצהרת, על הסבלנות הנדרשת, על היחס של פרוטרום להנהלות בחברות הנרכשות ועל איך הוא מחליט באילו חברות הוא מתמקד ובאילו לא. בנוסף הוא סיפר לנו על כמה עסקאות מעניינות במיוחד שהחברה ביצעה ועל האסטרטגיה החדשה שהחברה נכנסה אליה בשנים האחרונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.