רשת רמי לוי ממשיכה את המגמה החיובית שאפיינה את פעילות רשתות קמעונאות המזון המקומיות ב-2017, והבוקר (ג') סיכמה את הרבעון הראשון של 2018 עם צמיחה של 5% בהכנסותיה, שהגיעו ל-1.3 מיליארד שקל, לצד קפיצה של 38% ברווח הנקי שלה, שעמד על 35 מיליון שקל.
את השיפור בהכנסות מייחסים ברשת הנושאת את שם בעל השליטה בעיקר לפתיחת שני סניפים חדשים במהלך 2017 - באריאל ובחולון, וכן לשיפור של קצת יותר מ-1% במכירות בחנויות זהות. בסך-הכול מחזיקה כיום רמי לוי 45 סניפי סופרמרקט ברחבי הארץ, נוסף לשלושה הפועלים בשיטת זכיינות, וסך שטחי המכירה שלה (ללא מחסנים) ברבעון הראשון עמד על 84.5 אלף מ"ר - עלייה של כ-4.5% לעומת הרבעון המקביל.
הרווח הגולמי שהציגה רמי לוי השתפר בכ-4%, ל-285 מיליון שקל, תוך שחיקה קלה בשיעורו מהמכירות, המיוחסת למבצעי מכירות לקראת חג פסח, ואת הרווח התפעולי שלה הצליחה הרשת להגדיל ב-35% ל-45 מיליון שקל תוך שיפור שיעורו מהמכירות - עניין המיוחס לצמצום הוצאות הרשת, שהשתרשר גם לשורה התחתונה בדוחות.
מניית רמי לוי מגיבה לתוצאות בעליות של כ-3%-4%, וזאת בניגוד לפעם הקודמת בה פרסמה את דוחותיה, אז המניה צנחה ב-12%, על רקע אכזבת המשקיעים מתוצאות הרבעון הרביעי של 2017.
תוצאות רמי לוי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.