רגע אחרי ההנפקה, אתר האופנה עדיקה (Adika) יוצא בקמפיין טלוויזיה ראשון. בקמפיין, שתומך בשיתוף-הפעולה עם חברת בגדי הים גוטקס, הושקעו לפי ההערכות כ-800 אלף שקל.
למרות שמדובר בקמפיין טלוויזיה רחב יחסית, בחברה העדיפו לייצר אותו 'אין-האוס'.
Adika, נציין, יכולים לאפשר לעצמם את הפריבילגיה להפיק קמפיין לבד: אורנה אלוביץ, המכהנת כמשנה למנכ"ל, מגיעה מתחום הפרסום וניהלה את חברת-הבת של מקאן תל-אביב, מקאן בוטיק.
*** גילוי מלא: ניר אינגביר, סמנכ"ל חדשנות ודיגיטל ב"גלובס", הוא חבר דירקטוריון עדיקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.