אין הרבה דרמה בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע: הפרסומות של בזק ו-yes עדיין מככבות ושומרות על פער גדול בינן לבין הפרסומות האחרות - אם כי הפער בין שתיהן הצטמצם.
פרסומות
אם בשבוע שעבר בזק הייתה הפרסומת הזכורה והאהובה במובהק עם פער ברור מ-yes בשני הפרמטרים, השבוע בדירוג האהובות הן כמעט צמודות ובדירוג הזכורות בזק עדיין מובילה, אם כי שיעורי הזכירות לפרסומת ירדו באופן משמעותי. הפרסומת לבזק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי רושמת שיעורי זכירות הגבוהים בכ-92% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 9.5%.
כאמור, בדירוג האהדה שתי הפרסומות צמודות עם שיעור אהדה הדומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 26.7%. הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן ת"א היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינת השקעה במדיה. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת על כמיליון שקל.
עוד עולה מנתוני יפעת, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 705 - גבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (633). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-18.6 מיליון שקל, נמוך משמעותית בהשוואה לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר שעמד על 35.7 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.