הדוגמנית שלומית מלכה תקבל 150 אלף שקל עבור קמפיין טלוויזיה שיעודד חבישת קסדות - כך נודע ל"גלובס". את הקמפיין תפיק לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) עבור משרד המדע, התרבות והספורט.
המשרד דיווח על אישור פטור "להתקשרות עם הטאלנטית שלומית מלכה", כאשר הנימוקים לבקשת הפטור היו: "שירותים שעניינם תרבות, אמנות, בידור, או הווי". תקופת ההתקשרות שצוינה היא החל מ-1 במאי 2018 ועד 31 באוקטובר.
לפני כשנה נפגעה הדוגמנית בעת שרכבה ללא קסדה על אופניים חשמליים בשדרות רוטשילד בתל-אביב. מלכה שוחררה לאחר ימים ספורים מבית החולים ללא פגיעה משמעותית, אך התאונה עוררה עניין תקשורתי רב והעלתה למודעות את הסיכונים שברכיבה ללא קסדה.
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ניצלה את המומנטום והעלתה קמפיין שבו מככבת מלכה. לפי הדיווח כעת של לפ"מ, נראה כי קמפיין נוסף צפוי לעלות גם לטלוויזיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.