הפרסומת של בזק, בכיכובם של גידי גוב ועומר אדם, ממשיכה להיות גם השבוע הפרסומת הזכורה והאהובה, זאת למרות שהיא אינה משודרת מזה כמה ימים. שיעורי הזכירות לפרסומת גבוהים בכ-72% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 9.8%.
הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא גם האהובה ביותר. שיעור האהדה לה דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 26.6%.
בנוסף, הפרסומת לאתר TERMINAL X מקבוצת פוקס היא הפרסומת המושקעת ביותר. בקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, הושקעו כ-367 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 696 - דומה למספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-17.7 מיליון שקל, מעט נמוך מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (18.6 מיליון שקל).
זכורות ואהובות 17-5-18
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.