הפרסומת של בזק, בכיכוןבם של עומר אדם וגידי גוב, ממשיכה להיות גם השבוע הפרסומת הזכורה ביותר, זאת למרות שהיא לא שודרה גם השבוע בטלוויזיה, אך שודרה במדיות אחרות. שיעורי הזכירות לפרסומת גבוהים בכ-38% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.
הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא גם האהובה ביותר. שיעור האהדה לה גבוה בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.7%.
בנוסף, הפרסומת של שוופס, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא המושקעת ביותר ועלתה 462 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 740 - גבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (696). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-17.2 מיליון שקל, בדומה לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר ועמד על 17.7 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.