חברת 019 מובייל מנסה לשכנע את משרד התקשורת להקצות לה קידומת ייעודית עבורה בלבד. החברה משתמשת בקידומת 055-9, והשבוע היא ק,בלה קומה חדשה בקידומת 055-24 ו-055-25. מדובר בתוספת של 200 אלף מספרים שהחברה תוכל להשתמש בהם, מה שאומר שהיא ככל הנראה השתמשה כמעט במלוא הקומה 055-9, והדבר מעיד על הרחבת פעילותה בצורה ניכרת.
019 הייתה מעדיפה להיות החברה היחידה שמשווקת את הקידומת 055, אבל גם רמי לוי סלולר יושבת באותה קידומת, ולאור מצוקת הקידומות שיש למשרד התקשורת וריבוי המפעילים, קשה לראות איך היא תוכל לקבל זאת.
מ-019 נמסר כי "לאור הצמיחה של חברתנו בשוק הסלולר קיבלנו שתי קומות מספור חדשות, שהן 200,000 מנויים. כיום החברה מחזיקה ב-8 קומות, לאחר קבלת הקומות החדשות אשר יעזרו להמשך הגיוס של השנים האחרונות. לאור הצמיחה המהירה בשוק הקווים הפרטיים, קווי הפריפייד המשולמים מראש והחבילות לטסים לחו"ל, הגענו לקצה היכולת של שימוש במספרים הקיימים, בזכות החבילות המשתלמות שהצענו בכל המישורים".
019 מובייל מציעה כיום חבילה סלולרית של 100 גיגה גלישה לתקופת זמן של 3 שנים ללא התחייבות מצד הלקוחות וכן חבילות משתלמות בתשלום מראש לטסים לחו"ל.
כאמור, החברה ממשיכה לצמוח, ועל-פי נתוני הניודים בחודש מאי, עד אתמול היא ממשיכה לגייס מנויים בקצב מרשים.
עוד בניודים: המפעיל החדש We4G גייס בחודש מאי (עד אתמול) 10,813 מנויים נטו; 019 מובייל גייסה 1,588 מנויים חדשים; רמי לוי סלולר מסיים את החודש עם גיוס שלילי של מינוס 213 מנויים; פרטנר מסיימת עם גיוס שלילי של 4,873 ניודים; פלאפון מסיימת עם הישג מרשים וגיוס של 5,428 ניודים חדשים; והוט מובייל רושמת אף היא גיוס שלילי של 11,824. גולן טלקום מאבדת במאי 3,797; וסלקום רשמה גיוס חיובי של 2,772 לקוחות.
המספרים, נדגיש, רלוונטיים עד שלשום, כך שייתכנו שינויים במספרים הסופיים, אך המגמה העולה מהם ברורה ולא תשתנה עד סוף החודש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.