כבר שבוע שישי ברציפות שהפרסומת שיצר משרד הפרסום אדלר-חומסקי לבזק מובילה בגאון את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%; ואילו שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-7% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.6%.
גם השבוע ממשיכה הפרסומת של yes לנשוף בעורפה של הפרסומת של בזק עם שיעור אהדה מאוד קרוב. הפרסומת, באמצעות אדלר-חומסקי, מובילה מבחינת האהדה בפער ניכר בדירוג האהדה על המתחרה הוט, אך מבחינת זכירות היא רושמת שיעורים נמוכים יותר.
הקמפיין של הוט, "מונדיאל או מונ-דיליי", הוא המושקע ביותר השבוע עם השקעה מוערכת של כ-970 אלף שקל.
השבוע, לאחר שנים של היעדרות, חוזרת לדירוג הפרסומת בכיכובה של רננה רז, שקוראת לציבור לחסוך במים. נראה כי השיח התקשורתי סביב חזרתו של הקמפיין סייע לו להיחרת שוב בזיכרון של הישראלים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 636, והוא נמוך ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (740). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-21.7 מיליון שקל, והוא גבוה ביחס לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (17.2 מיליון שקל).
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.