על רקע השינויים בשוק בעקבות חוק המזון, בארגון מגדלי הדגים נערכים לתת מענה לכניסה לשוק של יבוא דגים מחו"ל: ל"גלובס" נודע כי לאחרונה ניהל הארגון מכרז על תקציב הפרסום שלו בהיקף של כ-3 מיליון שקל.
על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום: גיתם BBDO, מקאן C&M סאצ'י, ודי סי. המכרז כלל בין היתר הגשת פרזנטציות שאמורות היו להציג פתרונות פרסומיים לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל תוך דגש על יתרון הטריות. במכרז זכה משרד הפרסום גיתם BBDO.
אין זאת הפעם הראשונה שבה ארגון מגדלי הדגים מנסה להתמודד עם השינויים בחוק. לפני מספר חודשים הוא כבר העלה קמפיין באמצעות לפ"מ, שגם הוא ניסה לבדל את הדג הישראלי ממתחריו בחו"ל באמצעות ערכי הטריות תוך התמקדות בדג האמנון. הקמפיין התבסס על 3 סרטי אינפוגרפיקה שעלו לערוצי הטלוויזיה.
ארגון מגדלי הדגים הוא אגודה שיתופית המאגדת כ-30 משקים המייצרים כ-82% מדגי המאכל הטריים בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.