כ-7 חודשים לאחר פיצול ערוץ 2: נעה סובול, ששימשה ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל האסטרטגיה והמחקר בקשת, מסיימת את תפקידה - כך נודע ל"גלובס".
תפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה הוא תפקיד חדש בחברה שנוצר ב-2014. סובול, ששימשה עד אז כסמנכ"לית האסטרטגיה והמחקר במשרד הפרסום גיתם BBDO, מונתה אליו במטרה להוביל תפקידים ארוכי-טווח ומונתה גם לאחראית על תחום המחקר בחברה.
במסגרת תפקידה היה לסובול תפקיד חשוב בצוות שהוביל את אסטרטגיית הפיצול והמעבר, הבחירה באפיק 12, אסטרטגיית המותג וקמפיין המעבר, לרבות זרועות הדיגיטל. קמפיין השקת ערוץ 12 נבחר בחודש שעבר ל"השקה המנצחת" של 2017 על-ידי איגוד השיווק הישראלי. סובול גם הייתה אחראית על ניהול מערך המדידה, הרייטינג והממשק מול ועדת המדרוג הישראלית.
היום (ב') נמסר מטעמה: "קשת היא מקום לא פחות ממדהים: ארגון לומד, מקצועי ומנצח. אני רוצה להודות לאבי ניר על ההזדמנות ועל תקופה מרתקת. אני שמחה שנפל בחלקי לקחת חלק באחת ממהפכות השיווק הגדולות שקרו כאן בשנים האחרונות, הגיע הזמן לאתגר הבא".
מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר: "נעה הצטרפה לארגון בפני אחד מרגעי המבחן המאתגרים ביותר שלו. הניסיון הניהולי הנרחב והיכולות הגבוהות שלה בתחום המחקר, השיווק והאסטרטגיה, יחד עם אישיותה יוצאת הדופן, היוו תרומה ייחודית ליכולת התחרותית ולהצלחות של הארגון בשנים אלה ובמעבר לערוץ 12. תודה רבה נעה, ממני ומחבריך האוהבים בקשת. את המדליה מאיגוד השיווק כבר קיבלת, ועכשיו קבלי מאיתנו וממני עוד אחת על מה שעשית כאן ועל מי שאת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.