אל-על ולוט, חברת התעופה הלאומית של פולין, חתמו היום (ב') בסידני על מזכר הבנות להסכם קוד שייר. ההסכם מתוכנן לפעול בקו אחד לפחות שמפעילות חברות התעופה, ובנימוק לחתימה נכתב כי החברות מקוות להדק את הקשרים המסחריים בין שתי המדינות.
מנכ"ל לוט, רפאל מילצרסקי, בירך על שיתוף-הפעולה ואמר כי "אל-על ולוט חולקות סמננים משותפים רבים, החל מגודל צי המטוסים והפעילות". את ההסכם בין השתיים הוא הגדיר כ"מהלך טבעי שיפעל לטובת הנוסעים".
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על, התייחס לגידול בתנועת הנוסעים בין פולין וישראל, כאשר ההסכם לדבריו יאפשר לאל-על להגדיל את סל המוצרים שהיא מציעה לנוסעיה.
הסכם קוד שייר מאפשר לנוסעים לרכוש כרטיס טיסה דרך אל-על או לוט לצורך העניין, ולשלב טיסות בין שתי החברות ואף לצבור נקודות הנוסע המתמיד בטיסות אלה. אל-על, נזכיר, לא חברה בבריתות תעופה, מה שמהווה מחסום עבורה. הסכמי קוד שייר פותחים את האפשרות לשיתופי-פעולה עם חברות תעופה אחרות, כאשר לאל-על יש הסכמים גם עם החברות אירו מקסיקו, סוויס, איבריה, תאי, קוונטס, אייר צ׳יינה, ג׳ט בלו ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.