חברת שמן תעשיות מרחיבה את תחום הפעילות שלה ונכנסת לקטגוריית הטונה תחת המותג "עץ הזית". המהלך, שהושקעו בו למעלה מ-2 מיליון שקל, כולל השקה של 6 מוצרים חדשים, וזו למעשה הפעם הראשונה שהחברה תשווק לצרכן מוצר שאינו שמן.
שמן תעשיות, שבשליטת משפחת פינק, עוסקת בייצור חומרי גלם לתעשייה ובאספקת שמנים לשוק הצרכני והמוסדי. עד היום, כאמור, פעלה החברה אך ורק בתחום זה.
המוצרים שתציע החברה נחשבים לחדשניים ושונים מהמוצרים שקיימים היום בשוק הטונה. החברה תנסה להתמודד עם הצורך לרוקן ולסנן את השמן שמתלווה לפחית הטונה אשר הופך את הצריכה למסורבלת ומלוכלכת יותר, באמצעות מוצר TO GO שמגיע בפאוץ', במשקל של 85 גרם ואינו דורש סינון נוזלים. בכך מצטרפת עץ הזית לטרנד השקה בקטגוריות פרימיום שמציעות מוצר בכמות קטנה שהרווחיות עליו גבוהה יותר. בנוסף למוצר לצריכה אישית, משיקה החברה גם פחיות טונה סטנדרטיות.
מכירות קטגוריית הטונה הסתכמו בשנת 2017 ב-558 מיליון שקל - גידול של 6.3%. סגמנט הטונה בשמן זית בלבד מסתכם ב-33 מיליון שקל ומהווה עלייה של 12%.
כיום השמן של עץ הזית נחשב למותג פרימיום ואוחז בנתח שוק של כ-19% בקטגוריות השמנים הצמחיים ב-2018 - קטגוריה שמחזור המכירות שלה מסתכם בלמעלה מ-500 מיליון שקל בשנה. בנוסף אליו, שמן תעשיות מוכרת 3 זני שמן נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.