דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ממשיך גם השבוע להיות מגרש המשחקים של שתי פרסומות: בזק ו-yes.
הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר עם שיעור הזכירות הגבוהים בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.8%. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא גם המושקעת ביותר מבחינה כספית: לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בקמפיין עומדת השבוע על כ-1.5 מיליון שקל - סכום גבוה משמעותית מהוצאה ממוצעת רגילה.
הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן תל-אביב, היא האהובה ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.2%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 641 - גבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (602). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28.5 מיליון שקל, והוא גבוה ביחס לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (23.4 מיליון שקל).
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.