גוגל משקיעה 550 מיליון דולר באתר האי-קומרס הסיני JD, שמתחרה בענקית עליבאבא. גוגל ו-JD מתכננות לבחון פיתוח של פתרונות קמעונאיים שונים במספר איזורים, ביניהם דרום-מזרח אסיה, ארה"ב ואירופה. באמצעות העסקה החברות יוכלו לשלב בין המומחיות של JD בלוגיסטיקה ובין הטכנולוגיה של גוגל כדי להתנסות בשינויים לגבי הרגלי ואופני הקנייה של אנשים.
זהו צעד נוסף בכניסה של גוגל לאזורי המסחר המקוון, לאחר שלפני שבוע הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Carrefour SA במטרה למכור מצרכים אונליין בצרפת באמצעות פלטפורמות של גוגל, ביניהן גוגל הום וגוגל אסיסטנט.
"אנחנו מתרגשים משיתוף הפעולה עם JD ומכך שנחקור פתרונות חדשים לקמעונאות ברחבי העולם ונספק חוויות קניות מותאמות אישית שייתנו ללקוחות את הכח לקנות בכל מקום ובכל זמן בו ירצו" נכתב בהצהרה שפרסמה גוגל בעקבות ההשקעה. גם גוגל וגם JD השתתפו בסבב הגיוסים האחרון של חברת הרייד היילינג Go-Jek האינדונזית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.