הישג למשרד הפרסום ליאו ברנט, שזכה הערב (ג') בפרס "אריה ברונזה" בקטגורית שילוט חוצות בתחרות הפרסום בקאן. הזכייה היא עבור הקמפיין שיצר המשרד לעמותת נגישות ישראל, "pepole not symbols".
ההישג של המשרד בולט במיוחד לאור העובדה שקטגוריית שילוט החוצות היא הקטגוריה שבה הוגשו השנה הכי הרבה עבודות - 2,620 בסך-הכול, מתוכן נבחרו 180 עבודות שעלו לשלב הגמר. במסגרת הקמפיין צולמו על שלטי תנועה נכים בשר ודם במקום הסמלים הרגילים. על היח"צ של הקמפיין היה אחראי משרד היח"צ קרבט-וייס.
ליאו ברנט נמצא בבעלות מלאה של קבוצת פובליסיס. לפני שנה הכריז ארתור סעדון, יו"ר קבוצת פובליסיס, כי כדי לממן את פרויקט הבינה המלאכותית של הקבוצה, "מרסל", ייאסר על כל חברות הפרסום של הקבוצה להשתתף בתחרויות פרסום, זאת במטרה לחסוך את עלויות הגשת עבודות שמגיעות למיליוני דולרים. עם זאת, האיסור לא חל על הלקוחות עצמם במקרה שהם רוצים לשאת בעלויות. למרות זאת הוגשו 11 עבודות של המשרד לתחרות, לאחר שהלקוחות שעבורם נעשו בחרו להגיש אותן באופן עצמאי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.