הילדונת מהפרסומת של yes הצליחה כנראה להתחבב באופן מיוחד על קהל הצרכנים, ולראיה - למרות שהפרסומת לא משודרת כבר חודש, היא עדיין מדורגת כפרסומת האהובה ביותר בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעורי האהדה לפרסומת (באמצעות מקאן תל-אביב) ממשיכים להיות גבוהים ביחס לרוב הפרסומות, אך נמוכים בכ-15% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.1%.
גם בדירוג הפרסומות הזכורות אין שינוי: הפרסומת לבזק ממשיכה להיות הזכורה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-12% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.7%. הפרסומת לבזק גם ממשיכה להיות אהודה מאוד, ושיעורי האהדה לה קרובים מאוד לאלה של הפרסומת ל-yes.
זכורות ואהובות 21-6-18
הקמפיין לבזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע עם השקעה מוערכת של כ-934 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 686 וגבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר, שעמד על 641. סך כל התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28.8 מיליון שקל - בדומה לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר, שעמד על 28.5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.