הישג מרשים לקבוצת הפרסום אדלר-חומסקי, שזכה ב-3 פרסי "אריות" בתחרות הפרסום בקאן, בקטגוריית המדיה, עבור עבודות שיצרה הקבוצה (משרד הפרסום, המדיה והתוכן) לחברת פרוקטר אנד גמבל.
המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף. בנוסף זכה המשרד ב"אריה כסף" עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס".
העבודה לדאודורנט ג'ילט, "DON'T ROLL IN SHABAT", מיועדת למגזר החרדי ומנסה להמחיש את עמידות המוצר ל-48 שעות על-ידי יצירת מדד ריח המשווה בין בתי כנסת בהם משתמשים בדאודורנט לבין כאלה שלא.
בזכייה הכפולה על הפעילות למגזר החרדי חולק את הפרס עם אדלר-חומסקי משרד היח"צ שטרן אריאלי סער.
העבודה לג'ילט, "בייביפייס", אמורה הייתה לתת פתרון לטרנד הצעירים המזוקנים ורכבה על התובנה שאחת הדרכים לגרום להם לוותר על הזקן היא לפני שהם הופכים לאבות בפעם הראשונה ובאמצעות המחשת התחושה שחש התינוק כשהוא נוגע בפניהם. לצורך זה שולבה על אייפדים טכנולוגיה שפותחה לצורך הקמפיין, שאפשרה את העברת התחושה והמרקם לאבות לעתיד כשהם נגעו במסך.
אתמול (ד') התברר כי הקבוצה הצליחה להעלות 7 עבודות לשלב הגמר. 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי).
קטגוריית המדיה בקאן מעניקה פרסים עבור שימוש קריאטיבי יצירתי במדיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.