מתחרה חדש נוסף בשוק הסלולר: הוט מובייל משיקה מותג וירטואלי נוסף תחת המותג שלה "נקסט". הוט מובייל יוצקת תוכן למותג שייקרא "נקסט מובייל" דרך גישה שהיא תעניק למשתמשים לתוכן הטלוויזיוני שלה.
מחיר החבילה יהיה 39 שקל בחודש למשך שנתיים עם 100 ג'יגה בייט גלישה, והחבילה השנייה תעלה 27 שקל למשך שנתיים ותכלול 50 ג'יגה גלישה.
הוט מובייל הבהירה כי לקוחות שלה שירצו לעבור לתוכנית ישלמו 49 שקל דמי מעבר, ולקוחות חדשים שירצו להצטרף לתוכנית ישלמו עבור הסים 30 שקל בתשלום חד-פעמי.
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה: "קבוצת הוט נמצאת כל הזמן צעד אחד לפני כולם וממשיכה להוביל את שוק התקשורת. לפני כשנה וחצי היינו הראשונים להשיק פלטפורמת תוכן דיגיטלית, וכיום אנו הראשונים להשיק הצעה סלולרית משולבת בגישה לספריית תוכן רחבה. אנו גאים להשיק את היום את NEXT mobile, שיציע חבילות סלולר משתלמות המשלבות את הסדרות המובילות מבית הוט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.