4 חודשים אחרי שהפעילה את טיסתה הראשונה בקו תל-אביב-דלהי, מתעתדת אייר אינדיה להפעיל טיסה רביעית בקו. הטיסה הרביעית, שתפעל בימי שבת, תצא לדרך ב-15 ביולי. תוכנית לטיסה יומית היא אולי בגדר יוזמה עתידית, אולם החברה בשלב זה הגישה בקשה לסלוט (מועד המראה) לטיסה רביעית בלבד.
הניוז העיקרי שהביאה עמה אייר אינדיה הוא הטיסות במסלול המקוצר מתל-אביב למזרח הרחוק, כשהטיסה עובדת מעל שמי סעודיה. המשמעות היא קיצור של משך הטיסה בכשעה וחצי.
עד כה הפעילה אל-על בבלעדיות טיסות ישירות מישראל להודו, בקו תל-אביב-מובמאי. אל-על ממתינה להכרעת בג"ץ בעתירה שהגישה, ובה במילים פשוטות היא דורשת השוואת תנאים: או שיאפשרו גם לאל-על לטוס מעל שמי סעודיה ולקצר את משך הטיסה תוך צמצום עלויות - או שימנעו את האפשרות הזו גם מאייר אינדיה.
אייר אינדיה, המיוצגת בישראל על-ידי חברת Open Sky, מציעה טיסות המשך ל-7 יעדים בתוך הודו במסגרת מחיר הטיסה שלה מתל-אביב לדלהי. הטיסות מופעלות במטוסי דרימליינר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.