אמזון מתכוננת לכניסתה לשוק הישראלי: ל"גלובס" נודע כי מחר (ג') צפויים נציגי ענקית הקמעונאות להיפגש עם חברת Boxit (המשתייכת לחברת פליינג קרגו של פדקס), המאפשרת לקבל חבילות באמצעות לוקרים, זאת כדי לדון ככל הנראה בשיפור ובהתייעלות מערך המשלוחים של החברה בישראל.
כיום מציעה אמזון 3 אפיקי משלוח לקונים. בשנה האחרונה החליטה החברה שלא לשלוח מוצרים דרך סניפי דואר ישראל, אלא לאפשר לקונה לקבל את החבילה עם שליח (של הדואר), או באמצעות חלוקה ללוקרים של דואר ישראל שפזורים בתחנות הדלק של חברת פז, או כאלה של חברת בוקסיט. בנוסף, אמזון עובדת עם חברות שילוח נוספות דוגמת UPS ו-DHL.
קונים של אמזון סיפרו ל"גלובס" כי שירות המשלוחים השתפר לאחרונה באמצעות Boxit, וכי זמני ההגעה התקצרו משמעותית. "מדובר בחידוש שהוא 'game changer' אמיתי", אמר ל"גלובס" אחד מהקונים.
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "חברת דואר ישראל היא הגוף הלוגיסטי הגדול בישראל שמספק שירותי בלדרות בינלאומיים ברמה גבוהה ביותר לענקיות הריטייל, לרבות אלפי לוקרים בשיתוף פז ברחבי הארץ. אנו מברכים על כל תחרות ומתכננים להרחיב את פעילותנו עם אמזון ולצמוח יחד בישראל בשנים הקרובות".
חברת בוקסיט בחרה שלא להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.