זו הייתה רק שאלה של זמן עד שנטע ברזילי תפרע את השטר של האהדה הציבורית והזכייה באירוויזיון גם בצורת קמפיין פרסום: ברזילי תוביל קמפיין עבור פרטנר, בו תקדם את שירות הטלוויזיה הדיגיטלי פרטנר TV.
ברזילי (והלופר) משתלבת בקמפיין לא רק כזמרת אלא כיוצרת שאחראית לעיבודים מקוריים המשלבים בפרסומת פסי קול ומשפטים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס.
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בקבוצת פרטנר, "אנחנו נרגשים להיות חלק מקמפיין מקורי עם יוצרת צעירה וכשרונית כמו נטע. לנטע יש יכולת מדהימה לפרוץ מוסכמות ולחדור עם האמת המוזיקלית שלה ישר ללב, וטביעת האצבע האמנותית שלה מובהקת בקמפיין".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.