האתר Ticketmaster, המשווק כרטיסים לאירועי ספורט ולמופעים, מעדכן כי הוא זיהה פריצה למאגר לקוחותיו על-יד תוכנה זדונית. ברגע שזוהתה הפריצה, היא נוטרלה, אולם באתר עדיין סבורים כי יש אפשרות שמידע אישי - לרבות פרטי תשלום של לקוחות רשומים אשר ביצעו עסקאות - הגיע לידי גורם עוין.
האתר שיגר מכתבי אזהרה לכל מי שרכש כרטיסים בין התקופה שבין ספטמבר 2017 לחודש יוני 2018. עוד מודגש באזהרה שקיבלו הגולשים כי לא ידוע מהו היקף הנזק ואילו פרטים זלגו החוצה, אולם באתר מבקשים מכל הלקוחות שעלולים להיפגע, להיות ערניים באשר לחיובי האשראי שלהם.
מטיקטמאסטר נמסר: "לקוחות החברה בישראל לא נפגעו מהאירוע".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.