השבוע הזה מסתמן כטוב במיוחד למשרד הפרסום אדלר-חומסקי: אחרי שבתחילת השבוע רשם המשרד הישג גדול וזכה ב-3 אריות בתחרות הפרסום בקאן, הוא חותם את השבוע כשהוא מוביל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. כך, הפרסומת לבזק בינלאומי מובילה את דירוג הזכורות, והפרסומת לבזק מובילה את דירוג האהובות.
הפרסומת לבזק בינלאומי רושמת שיעור זכירות הנמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.8%. הפרסומת היא גם המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה שעומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.1 מיליון שקל.
עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 725, והוא גבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (686). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28.1 מיליון שקל, נמוך במעט מהתקציב הכולל שעמד בשבוע שעבר על 28.8 מיליון שקל.
פרסומות זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.