משחק שמינית הגמר בין פורטוגל לאורוגוואי ששודר אמש בתאגיד השידור "כאן" קבע נתון שיא חדש למשחקי המונדיאל עד כה: 27.5% רייטינג בקרב משקי-הבית היהודיים ולמעלה מ-750 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. גם הנתון הזה עוד צפוי להישבר - אם לא בשלב שמינית הגמר אז בשלבים מאוחרים יותר - ואין ספק שהתאגיד נהנה עד כה מנתונים מצוינים לשידורי המונדיאל. גם השבוע אחראים המשחקים לשמונה מתוך 10 המשדרים הנצפים ביותר, וארבעה מהם חוצים את רף ה-20% רייטינג.
יחד עם זאת, לתאגיד יש גם סיבה לדאגה בכל הנוגע ליום שאחרי. ביום שישי, לראשונה מזה זמן רב, לא שודר אף משחק במסגרת המונדיאל, ונתוני "כאן" חזרו מיד לאזורים שאליהם הורגלנו לפני תחילת הטורניר, כשמהדורת החדשות למשל הסתפקה בנתון של 2.3%. נכון שעם סיום המשחקים בתאגיד מתכוונים להשיק גם תוכניות חדשות שעשויות כן לשמר חלק מהצופים החדשים, אבל ברור שהאתגר יהיה גדול.
בינתיים ב"כאן" מסיימים את השבוע עם נתון חלומי של רייטינג פריים-טיים (20:00 עד 23:00) שבועי ממוצע שעומד על 14.4%, בדומה לנתון בשבוע שעבר. ממוצע המהדורה המרכזית בימים ראשון עד חמישי מגיע ל-7.8%.
רייטינג
ממול, הערוצים המסחריים ממשיכים כמובן להציג נתונים נמוכים ולשבץ בפריים תוכניות רבות בשידור חוזר. מבין הערוצים הללו, קשת מובילה בפרמטר של ממוצע הפריים השבועי עם 8.6%, למרות שהיא לא מכניסה אף תוכנית לטבלה ("סברי מרנן" הגיעה למקום העשירי בנתון של צפיית פרטים).
רשת ממשיכה לשדר שתי תוכניות ריאליטי גדולות מול הטורניר, עם נציגות לכל אחת מהן ("האח הגדול" במקום ה-8 ו"משחקי השף" במקום ה-9), וממוצע הפריים שלה עומד על 7%.
ערוץ 10 רשם נתון שבועי ממוצע של 5%, כשהתוכנית הבולטת היא "בייבי בום" עם 7.1%, ואחריה השקת העונה החדשה של "חברות" עם 7%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.