מתחילים בוועידה מסיימים במסיבה: MAD, ועידת השיווק, הפרסום והדיגיטל של "גלובס", יוצאת הערב (ב') לדרך במתכונת מחודשת - עם שורה של פאנלים ומושבים מיוחדים בסימן מיתוג מנצח והפילטר הווירטואלי, ובסיומם הופעה של ברי סחרוף.
בין הנושאים שבהם תעסוק הוועידה הפעם נמנים השאלה האם האימוג'ית היא השפה החדשה, מיתוג ימין ושמאל, כיצד ממתגים ניצחון, הפילטר הטלוויזיוני שדרכו אנו צורכים אקטואליה, בינה מלאכותית בפרסום, רובוטים כפרזנטורים ועוד.
בוועידה ייחשף לראשונה גם מדד המותגים לשנת 2018, ובו דירוג 100 המותגים המובילים של ישראל וכן דירוג המותגים החזקים ב-15 קטגוריות.
בין המשתתפים: מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן; מנכ"ל אל-על, גונן אוסישקין; מנכ"ל קסטרו ומבעלי הרשת, גבי רוטר; מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך; מנכ"לית הוט, טל גרנות; דובר צה"ל, רונן מנליס; נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' רבקה כרמי; יוצר ועורך "ארץ נהדרת", מולי שגב; עורך ומגיש "פעם בשבוע", תם אהרון; רבקה מיכאלי; הסטנדאפיסט, הבמאי ויוצר הטלוויזיה רשף לוי; שותף ומנכ"ל קבוצת גיתם, עדו הר-טוב; ד"ר נועה לביא שדה מהאקדמית תל-אביב-יפו; התסריטאית רותי רודנר; ומייסד ארטיקולו, דורון טל, בשיחה עם מחברת רב-המכר "חשומה", סיגל אביטן.
הוועידה תתקיים הערב (9.7) בשעות אחר-הצהריים במתחם הקאמרי בתל-אביב.
להרשמה חייגו *5988 או היכנסו לעמוד הוועידה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.