בשבוע הראשון שלה בטלוויזיה, הפרסומת החדשה של yes, שזכתה לשם "קומסי קומסה", מדורגת בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות עם שיעורים גבוהים במיוחד בשני הפרמטרים. בפרסומת, שהפיק משרד הפרסום מקאן תל-אביב, מככב האומן סטפן לגר בקליפ קצבי ומשעשע כשלצידו "הילדה של yes" - אמלי.
במקאן "חיממו את הפרסומת" ברשתות החברתיות כשבוע לפני העלייה לאוויר בטלוויזיה, מה שהביא למודעות גבוה עוד טרם העלייה עצמה. הפרסומת רושמת שיעור זכירה זהה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.7%.
השיר התקבל ברשת בזרועות פתוחות וגרף עד כה 5.1 מיליון צפיות. גם הפרסומת עצמה זכתה לקבלת-פנים מרשימה עם 600 אלף צפיות תוך 4 ימים.
שיעור האהדה לפרסומת של yes גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.2%. הקמפיין המושקע ביותר הוא של בנק מזרחי-טפחות, שהופק על-ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן. היקף ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-1.2 מיליון שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 680 - דומה למספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (679). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.4 מיליון שקל, נמוך במעט מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר, שעמד על 34.7 מיליון שקל.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.